مجموعه عکس فوت فتیش

بهترین ها را از بهترین بخواهید.

باسلام

چند روزی تهران نبودم و قصد دارم طی روزهای آینده وبلاگ را با یکسری عکس زیبا به روز کنم. اگر وقت کنم عکس ها را آپلود کنم. لازم است قبل از هر چیز از ایمیل هایی که می فرستید تشکر کنم طی این چند روز ایمیل ها و آفلاین های زیادی به دستم رسیده که سعی کردم بیشتر آنها را جواب بدهم. اما لازم می دانم بگم لطفا ایمیل هایی با موضوعات زیر ارسال نکنید:

1- درخواست معرفی میسترس، مستر یا اسلیو و کلا ایمیل هایی با موضوع ارتباط با سایر اعضا چون تنها راه ارتباط میان فتیشیست ها در حال حاضر استفاده از سیستم مدیریت کاربران ایران فت است که تا این لحظه بیش از 250 نفر عضو دارد که می توانید با آنها در ارتباط باشید.

2- کمک مالی در مقابل معرفی میسترس!!!!!!!! دلیلش کاملا واضح است این کار در ابتدا توهین به میسترس های عزیز و سپس اهانت به بنده و کار من است. در طی 4 سال فعالیت در زمینه وبلاگ نویسی فتیشی از کسی پولی دریافت نکردم و الان هم علیرغم مشکلات مالی زیاد سعی کردم تمامی بخش های سایت را به رایگان در اختیار عزیزان بگذارم.

3- دعوتنامه برای بنده جهت عضویت در سایت ها، انجمن ها، Community ها و… لطفا اگر عضو سایتی هستید برای بنده دعوتنامه ارسال نکنید مگر اینکه در آن سایت تجربه خوبی داشتید. (قابل توجه دوستان عزیزم امیرحسین و الیسا خانم)

 

اما جواب چندتا از دوستانم:

علی جان من آمادگی دوستی با همه دوستان فتیشیست را دارم و به این دوستی افتخار می کنم.

میلاد عزیز باید بگم همانطور که ذکر شده به دلیل بروز مشکلات فنی دسترسی به بخش ارسال ایمیل به میسترس ها موقتا قطع شده است. مشکل فنی حل شده ولی ظاهرا یک مشکلی از طرف هاست به وجود آمده است امیدوارم طی 48 ساعت آینده مشکلات برطرف بشود.

 

همانطور که احتمالا یادتان است حدود 45 تا عکس فوت فتیش براتون گذاشتم. از اون مجموعه عکس 12 تا عکس باقیمانده است که امروز می گذارم.

انشاالله بعد از آپلود عکس های جدید که حدود 120 عکس فوق العاده زیباست عکس های زیبای دیگری را هم می گذارم.

 

در نهایت خوشحال میشم نظر شما عزیزان را در مورد یک مطلب بدانم.

تعدادی از دوستان درخواست کرده بودند عکس ها و کلیپ هایی را که دارم به صورت CD در اختیار دوستان عزیز بگذارم. الان در حال آماده کردن 8 عدد CD هستم که بتوانم در اختیار دوستان عزیزم بگذارم. خوشحال میشم نظرتان را در این مورد بدانم. اینکه کلا با این کار موافق هستید یا خیر؟ و کلا هر چیز دیگری که فکر می کنید لازم است در این مورد بگید تا من هم بدانم.

 

این هم 12 عکس زیبای فوت فتیشی:

 

عکس اول (حتما ببینید)

عکس دوم (حتما ببینید)

عکس سوم

عکس چهارم

عکس پنجم (حتما ببینید)

عکس ششم (حتما ببینید)

عکس هفتم

عکس هشتم

عکس نهم

عکس دهم

عکس یازدهم

عکس دوازدهم

 

تا بعد

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

