میسترس، نه فاحشه + کلیپ

ایران فت

بهترین ها را از بهترین بخواهید

باسلام

در ابتدا عید سعید فطر را تبریک می گویم.

مطلبی آماده کردم در مورد میسترس و تاریخچه پیدایش میسترس که ممکن است باعث بشود دید دوستان نسبت به میسترس تغییر پیدا بکند چون امروزه متاسفانه خیلی ها در مورد میسترس ها دچار اشتباهاتی می شوند.

اما قبل از آن چند تا کلیپ از سایت Youtube براتون می گذارم که امیدوارم لذت ببرید.(این هم عیدی من به شما)

 

20 کلیپ زیبا از سایت Youtube

پاپرستی

پاپرستی

ماساژ پا

پاپرستی

پاپرستی

پاپرستی

پاپرستی

پاپرستی

فیلم مخفی از پاهای یک دختر توی استادیوم

پاهای یک خانم

پاپرستی

یک دختر ایتالیایی

پای دختر

پاپرستی

زیر پای 3 تا دختر

پاهای دیدنی

فمدام

میسترس و اسلیو

2 تا دختر با 1 اسلیو

این هم برای طرفداران پاهای عربی

 

 

متاسفانه خیلی از افراد حتی فتیشیست ها به خاطر تعریف عبارت میسترس دید مثبتی به میسترس ها ندارند و بعضا میسترس ها را فاحشه می دانند. این مطلب را آماده کردم تا شاید این دید کمی اصلاح شود.

همانطور که می دانید یکی از معانی میسترس یعنی: زنی که با مردی که همسرش نیست رابطه جنسی دارد اما به جز این تعریف در زیر مجموعه فتیش و BDSM میسترس معنی دیگری دارد که اکثرا با آن آشنا هستید. رابطه میسترس و اسلیو بین یک زن سلطه گر (Dom) و یک مرد یا زن Sub انجام میشه که در این رابطه کارهای مختلف صورت می گیرد. با این پیش زمینه مروری به تاریخچه به وجود آمدن میسترس (شخصیت) در تاریخ می اندازیم.

میسترس زنی است که با یک مرد رابطه جنسی طولانی مدت دارد. در تاریخ ثبت شده که مردان همسر دار زنی را نگه می داشتند، از او مراقبت می کردند، برای او ولخرجی می کردند (مساوی با همسر خود) تا از او لذت جویی جنسی ببرند. اما امروزه ارتباط مرد با زن به این صورت یعنی نگهداری، مراقبت، خرج کردن و… با هدف ازدواج صورت می گیرد و در این ارتباط معمولا مرد مجرد است و به زن، «دوست دختر» یا «پارتنر» می گویند. این ارتباط معمولا پایدار یا نیمه پایدار است اما با تمامی اینها این زوج نمی توانند آزادانه با یکدیگر زندگی کنند.

در تاریخ آمده مردی که با میسترس ارتباط برقرار می کرده برای یک دوره معین بوده که مشخص می شده است و طی این دوره نسبت به او تعهدات مالی نیز داشته و برای او تقریبا در حد همسرش امکانات فراهم می کزده. در چند دهه اخیر میسترس تحت قید یک مرد نیست و بیشتر تبدیل به یک شغل و حرفه شده است و وابستگی مالی به مرد هم کمتر شده است. غیر معمول نیست که مرد از میسترس بچه داشته باشد یعنی ممکن است فرزندی هم داشته باشند.

در تاریخ ثبت شده، معمولا میسترس ها در هر دوره ای جزء بهترین زنان دوران خود بوده اند مانند نل گووین یا مادام دی پامپادور (که ایشان تقریبا نخستین میسترس تاریخ هستند). با این حال داشتن میسترس مختص پادشاهان یا اشراف زادگان نبوده و طبقات پایین اجتماع نیز میسترس داشتند. هر کسی که توان اداره زندگی 1 نفر را داشته می توانسته صرفنظر از موقعیت اجتماعی اش یک میسترس داشته باشد.

میسترس، فاحشه نبوده است. هر چند هر 2 برای به دست آوردن پول رابطه جنسی داشته اند اما تفاوت هایی میان این 2 است که شاید حتی در بدترین حالت طی تعاریف امروزی بتوان گفت میسترس با فاحشه تفاوت دارد.

میسترس تنها با یک مرد ارتباط داشته و برای مدت طولانی متعلق به او بوده است و در بیشتر موارد ارتباطی مثل ارتباط زن و شوهر داشته اند یعنی صرفا رابطه جنسی نبوده است. و برخی اوقات ارتباط جنسی را در مقابل پول داشته است. درحالیکه در مورد فاحشه اینگونه نیست یعنی ارتباط کوتاه مدت، صرفا جنسی، با مردان زیاد بوده است.

همیشه رابطه میسترس با مردان مخفیانه نبوده است و ارتباط علنی در کاخ ها نیز داشته اند مخصوصا در کاخ ورسای و وایت هال در قرن 17 و 18 میلادی، یک میسترس اغلب دارای قدرت و تاثیر زیادی بوده است. مثلا میسترس لوئی پانزدهم و چارلز دوم تاثیرات زیادی برروی عشاقشان داشته اند در حالیکه در ابتدا رابطه آنها مخفی بوده است.

با این حال برخی از پادشاهان نیز ارتباط افراطی با میسترس هایشان نیز داشته اند مانند جرج دوم پادشاه انگلستان با خانم هنریت هاوارد…

در طول قرن 19 میلادی با گرایش بیشتر به مسائل معنوی این نوع روابط غیر علنی تر شد اما علاقه مردان به داشتن میسترس نیز بیشتر می شد.

مردان از طبقه اجتماعی بالا ترجیح می دادند با زنان هم طبقه خود ازدواج کنند و کسانیکه تمایل به چنین روابطی داشتند با احتیاط و مخفیانه این کار را انجام می دادند.

تغییر نقش ها

در زمانیکه میسترس ها دارای موقعیت خوب اجتماعی و مالی بودند شخصی به نام کاترین کبیر که در طول زندگی اش میسترس چند مرد بود و از زنان قدرتمند و مقتدر بود و هیچگاه ازدواج نکرد تا از قدرت و ثروتش چیزی در اختیار شوهرانش قرار نگیرد و در واقع جایگاه میسترس و مردی که با وی در ارتباط بود را عوض کرد.

میسترس های امروزه

در طول قرن 20 میلادی تعدادی از زنان توانستند آموزش هایی ببینند و به این وسیله توانستند خودشان از خودشان حمایت کنند و جایگاه خود را تغییر دادند و تنها میسترس مردان مجرد شدند. از آن زمان تا کنون طلاق نیز در جامعه پذیرفته شده است و مردان همسرانشان را طلاق می دهند تا با زن دیگری ازدواج کنند و داشتن ارتباط با 2 نفر منسوخ شد. هر چند هنوز هم مردانی از افراد ثروتمند هستند که میسترس دارند. مردانی از این دست هم بوده اند که با میسترس شان ازدواج کردند مثلا سر جیمز گلداسمیت فقید با خانم آنابل بیرلی ازدواج کرد.

استفاده از عبارت میسترس در روابط فتیشی به صورت سمبولیک و نمادین است.

تا بعد

بیان دیدگاه